Norime Jus informuoti, kad ši elektroninė parduotuvė gerbia Jūsų privatumą. Registruojantis pateikti vartotojo duomenys nebus viešinami ar teikiami tretiesiems asmenims, išskyrus įmonės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas su pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Jūsų duomenys bus naudojami tik vykdant užsakymus.
1. Sąlygos ir taisyklės:
1.1 Vartotojas, toliau tekste – PIRKĖJAS, ir www.spshop.lt atstovaujama Ingridos Budrytės, veikiančios pagal individualios veiklos pažymą, Nr. 775263, toliau tekste PARDAVĖJAS/PARDUOTUVĖ, sudaro pirkimo sutartį.
1.2 Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymą el. parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir (ar) su jomis nesutinka. Tais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis arba tam tikra jų dalimi, jis privalo neužsakyti prekių el. parduotuvėje. Priešingu atveju laikoma, jog Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su visomis Taisyklėmis.
1.3 Užsakius prekes elektroninėje parduotuvėje, jos yra išsiunčiamos per 1-2 dienas nuo apmokėjimo gavimo. Esant prekių trūkumui užsakymas yra atšaukiamas arba koreaguojamas.
1.4 Prekės yra pristatomos per paštomatus, atsižvelgiant į pirkėjo pasirinkimą. Prekės pristatomos per 2-3 d.d nuo išsiuntimo dienos.
1.5 Jei per 1 dieną nuo užsakymo patvirtinimo nėra gaunamas pavedimas, užsakymas yra atšaukiamas.
1.6 Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai. Sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius.
1.7 Pardavėjas, gali vienašališkai nutraukti pirkimo - pardavimo sutartį, apie tai neinformavęs pirkėjo.
2. Pristatymo įkainai:
2.1 Pristatymo kaina Lietuvoje yra nuo 2,60 Eur. Kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo, tai matysite formuojant užsakymą ir pasirenkant pristatymo būdą.
3. Teisė atsisakyti sutarties:
3,1 Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti šioje el.parduotuvėje sudarytos pirkimo - pardavimo sutarties (išskyrus CK 6.228 (10) str. 2 d. numatytas išimtis), pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos.
4. Prekių grąžinimo tvarka:
4.1 Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
4.2 Prekė turi būti Pirkėjo nenaudota ir nesugadinta;
4.3 Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
4.4 Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
4.5 Vartotojas negali atsisakyti sutarties jei prekė buvo pagaminta pagal specialius vartotojo nurodymus, prekių galiojimo laikas trumpas, jei prekės buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, kitais atvejais, numatytais išskyrus CK 6.228 (10) str. 2 d.
4,6 Pirkėjas prašymą nutraukti pirkimo sutartį turi atsiųsti el. paštu adresu info@spshop.lt, kur reikia nurodyti užsakymo numerį ir grąžinamos prekės pavadinimą. Grąžinama prekė turi būti tinkamai supakuota, kad gabenant nebūtų pažeista. Kartu su preke turi būti įdėta pirkimo sąskaita arba jos kopija.
Sumokėti pinigai, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, grąžinami per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
4.7 Prekės grąžinamos pardavėjo nurodytu adresu.
4.8 Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Pardavėjas pasilieka teisę atmesti grąžinimo prašymą, jei neatitinka bent viena grąžinime nurodyta sąlyga.
4.9 Deja, tuo atveju, jei prekė, kurią grąžinate, bus atidaryta, naudota ir bus pažeista gamintojo pakuotė, grąžinti Jums pinigų ar pakeisti prekės kita negalėsime.
4.10 Neatsiimtos siuntos yra grąžinamos pardavėjui ir yra saugomos savaitę laiko (imtinai) nuo Pirkėjo informavimo el. paštu/SMS žinute. Pirkėjas gali pakartotinai paprašyti išsiųsti siuntą apmokėjus pasirinktą siuntimo būdą. Suėjus siuntos saugojimo terminui pinigai negrąžinami.
5. Nekokybiška ar netinkamos kokybės prekė:
5.1 Prekėms suteikiama 2 metų teisinė kokybės garantija, reikalavimus dėl daikto, kuriam nustatytas tinkamumo naudoti terminas, trūkumų pirkėjas gali pareikšti, jeigu jie nustatyti per daikto tinkamumo naudoti terminą.
Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
5.2 Jei nutiktų taip, kad gavote ne tą prekę, kurią užsakėte, informuokite mus išsiųsdami elektroninį laišką adresu info@spshop.lt. Mes sumokėsime prekės grąžinimo išlaidas ir išsiųsime Jūsų užsakytą prekę iš karto, kai gausime grąžinamą prekę.
6. Svarbi informacija:
6.1 Pardavėjas neatsako už tai, kad parduotuvėje internete esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio (monitoriaus) ypatybių ar kitų techninių priežasčių, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus.
7. Dėl apgadintų siuntų, ne dėl mūsų kaltės, o kurjerių - neatsakome.
7.1 Jei siuntą gavėjas gavo paštomatu, esant galimybei nufotografuokite siuntos pakuotės išvaizdą bei turinį prie paštomato. Informuokite mus apie įvykį bei pateikite aprašą per 5 darbo dienas nuo siuntos pristatymo, mes gavęs skundą užpildysime pretenziją pristatymo įmonei, persiųsdami gautą medžiagą iš Jūsų.
8. Baigiamosios nuostatos:
8.1 Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
8.2 Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
8.3 Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
8.4 Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų Pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/